RSS

Örebro.

05 Feb

Vaknade nyss och undrade vart fan jag var?! Sen slog det mig att jag numera jobbar söndagar haha, fan. Till idag lyckades jag få en stand in på morgonen så jag kunde sova ut. Så det blev lite mer än tio timmars sömn!

Jag har en konstig smärta i hela kroppen, jag vet inte om jag håller på att bli sjuk men det ställer till med träningen iaf! Idag är det dags för något men som det känns nu är det bog bättre att fortsätta vila.

Hur som helst jobb jobb jobb nu!
Go at it!

20120205-130129.jpg

14 minusgrader, foppatofflor like a boss.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 5, 2012 i Random

 

Kommentera

 
