RSS

Pasta.

04 Feb

BAM!

Idag vägrade jag äta wok utan gick iväg och köpte pizza plus pasta! Jag funderar på att köpa in vanlig mat svart säga och ha på jobbet så jag kan äta det istället. (matlåda går ju inte).

Ser lite roligt ut när man kommer in med kartongerna och kunderna undrar vad man håller på med haha.

Efter ännu en natt med mindre än fem timmars sömn så blir det lugnt idag, ut på Ritz är det tänkt men jag tör mig nog hemåt istället. Ungen träning heller som sagt.

Jag hade photoshoot igår natt efter mitt andra pass för dagen, får se om jag hinner visa dagsform i veckan! Börjar bli ganska hård måste jag säga. 🙂

Tills dess! Keep working!

20120204-151015.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 4, 2012 i Hälsan, Träning

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
