RSS

Jobb.

03 Feb

Jag har vart ledig i fem dagar så det känns nästan overkligt att behöva gå upp så här tidigt igen för att sätta sig på det där jävla tåget. 😀 Det roliga är att jag vet inte ens hur många dagar jag ska vara borta?!”/

Hur som helst, veckans träning kan summeras som galen! Så här mycket fritid har gett mig massor av tid över till att ladda upp bra inför passen, jag hann tom med ett dubbelpass på onsdagen, jag var så slut efter de dagarna att jag inte tränade alls igår torsdag. 😀

Jag hade lite omtanke bakom det med, eftersom jag åker och jobbar nu så blir det som vanligt dåligt med sömn den natten, så jag ville inte ta ut kroppen mer än jag redan gjort. 🙂

Ses nästa vecka då!

Ps, om ni ser mån grek vandra runt med denna väst/jacka, haffa den jäveln. Jag glömde den och min boomerang jacka på Rhodos. Fråga mig inte hur eller varför..

20120203-081135.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 3, 2012 i Random

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
