RSS

Sova.

01 Feb

Det blir dagens stora uppgift.

Tidigare idag körde jag ett bröst/axel pass med dubbel dos Pwo, nu är det dags för kvällspass för lite ben.
Det sa bli spännande att se hur bra det går att sova idag hehe, en positiv sak är att den här pwon inte har alls lika mycket koffein som jag i vanliga fall brukar ta. 🙂

Så, kötta lite lår nu då!

Bröst idag bestod av bänkpress, sittande bänkpress, liggande kabel flyes, kryssdrag och vanliga push-ups.
På det blev det 3 axelövningar och 2 för triceps. Jag har 2-3 vilodagar kommande så tänkte köra slut mig ganska rejält. 😀

WE GO HARD!

 
2 kommentarer

Publicerat av på februari 1, 2012 i Uncategorized

 

Etiketter: ,

2 svar till “Sova.

  1. Matilda

    februari 1, 2012 at 11:29 e m

    Vart tränar du nånstans? 🙂

     
    • christianluu

      februari 2, 2012 at 12:13 f m

      Jag tränar på Power Gym i Eskilstuna. Jag bor ju där. 😉 När jag är i Örebro tränar jag på motionsform, det ligger bakom krämaren. 🙂

       

Kommentera

 
