RSS

Tankar.

31 Jan

Här kommer segomegokillen igen med de senaste tankarna.
I korta drag:

SKIT i utbildningen, SKIT i farmtiden, SKIT i skolan, knega som en vanlig idiot och köp den där dumma motorcykeln, träna arslet av dig, VINN SM inom 5 år, lev livet, party like there is no tomorrow.
Iofs, mina partyn brukar bestå av extra köttande på gymmet, alkohol inte min grej just nu.

Men som sagt, det är bara dagens förska tankar. Förhoppningsvis sansar jag till mig och väljer den tråkiga vägen, lever ytterligare 3-4 år utan pengar, kan cykla på min rostiga cykel, för att sedan KANSKE få jobb med examen. Orjar jag det? Neeee, inte idag. Kanske imorgon.

För varje dag jag är hemma med bra träning får jag ännu mera tagg mot målet! Men frågan är också om jag kommer leva det fullt ut om jag blir 100% frisk. Jag har gymnastiken som lurar i bakgrunden.. Jag är så tanksrpidd just nu, jag har för många vägar jag vill gå, det är som ett vägskäl med 5-6 håll jag kan välja, för just nu står jag kvar där.

Ben biceps under dagen imorgon iaf, måste hitta utrymme till att dela upp dem på 2 pass. Dagens bröstpass blev bara okej trots supertagg hela dagen, jag är glad att jag gjorde det bästa utav det iaf. Jag hade ett ögonblick idag där mitt hjärta stannade för en kort stund, but it felt good, real good. ^^

 

Life goes on, live your dream.
-C

Fucking hi-tech solarium som pratar bland annat, PS, SNYGG NÄSA!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 31, 2012 i Uncategorized

 

Etiketter:

Kommentera

 
