RSS

Skräpmat.

29 Jan

Idag skulle det vara träning 11:30, 11:55 vaknar jag och ringer snabbt till zebba. Vi är på väg till gymmet nu får jag höra, jag skrev ju till dig på Facebook. ….
Facebook?!?! Vem fan kollar Facebook i sömnen haha, han får väl ringa till en på telefonen. 😀 Hur som helst, jag sa åt han att vänta tio min, jag hällde i mig en celsius tillsammans med medicinen och smärtstillande så traskade jag iväg till gymmet. Lite snabba kolhydrater och så kör vi! ^^

Boom! Vilket pass! Jag satte upp min hindersams också och körde den med Ibrahim, det kan nog bli bra det här. 😛

Morsan gled förbi en sväng idag, jag bjöd på superduperbyggarmat, och så handlade vi. 🙂 qualitytime på en söndag liksom. Idag vägrade jag öppna dörren när demonens knackade på, jag har bättre för mig. =)

Fyra dagar till i etuna, det betyder mycket bra träning. 😉

Håll till godo, deffa? Alltid deffad baby.

20120129-223142.jpg

 
3 kommentarer

Publicerat av på januari 29, 2012 i Träning

 

Etiketter:

3 svar till “Skräpmat.

  1. J

    januari 30, 2012 at 12:36 f m

    Vilken pizzeria var det ni åt på som bilden är ifrån? 🙂

     
    • christianluu

      januari 30, 2012 at 1:15 f m

      Vettefan vad den heter, men det är den nya på stan mitt emot Java, tänkte vi kunde prova den. 🙂

       
  2. J

    januari 30, 2012 at 2:17 e m

    Ok! Såg för jävla gott ut, måste provas inom kort! 😉

     

Kommentera

 
