RSS

Struts.

28 Jan

Om du går barfota varje dag kommer du till slut inte känna något när du går på en stenig och grusig väg. Likt det är jag numera van med allt ont som kretsar kring mig. Jag vet inte varför den dumma fågeln gör det, men på något sätt stoppar även jag ner huvudet i marken för att fly allt. Det är som att jag vägrar inse fakta, istället ignorerar jag det.

Vad jag nyligen kommit underfund med är att det hjälper ju inte mig alls i slutändan, utan den där högen med skit och ont byggs bara upp. Jag behöver ta tag i problemen istället, när och hur jag ska orka det vet jag inte..
Just nu är jag bara glad över att snart få vara hemma, och denna gång är jag ledig i fem HELA dagar. Jag har ju börjat skolan, därför.

Det är otroligt hur mycket människor det är som räckt mig en hjälpande hand, och för det är jag grateful (tacksam Annika!) förlåt, internt skämt. 😀 Den här våren kommer bli tuff men det kommer gå bra. Jag omgärdas av vänliga själar.

För övrigt dödade jag mina triceps igår, idag vilar kroppen som vanligt på lördagar men imorgon väntar dubbelpass eftersom jag ligger lite efter! Bara att börja tagga mentalt redan nu och planera träningen!

Skam den som ger sig. -C

20120128-214054.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 28, 2012 i Uncategorized

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
