RSS

Känslor.

27 Jan

Jag vet inte ens vart jag ska börja.

Jag tror många ser på mig som en glad och sprallig kille med kanske lite för dålig humor men som oftast skuttar omkring och har det bra. Fasaden vittrar om gott liv, men skenet bedrar.

Vad många inte vet är det kaos som ständigt pågår inom mig, både fysiskt och psykiskt. Samtidigt som reumatismen gör sitt så krigar tankarna för fullt och hjärtat vet inte vart det ska ta vägen. Just nu, är jag en trasig en, en förvirrad själ som inte vet vart den ska ta vägen.

Det slog mig just, jag är nog ute på hal is gällande att klassas som manodepressiv. ”/ det går väldigt mycket upp och ner med både humöret och hälsan. Fast jag är ändå på en långsam men stabil kurva uppåt måste jag nog säga.

Det känns som att jag avvikit lite från min träningsblogg, men det är skönt att ventilera sig lite, om även ut mot set tomma internetgapet. Jag hoppas jag får ordning på mig själv snart och lyckas ta några beslut som kan ta mig framåt i livet. För där jag står nu orkar jag inte vara kvar. Ps, jag kan ju inte vara nitton hela livet! 😉

Träning pratar vi inte om idag, tack för att du lyssnat.

-C

20120127-002259.jpg

Insåg just att jag inte ens gått in närmare på alla problem och vad som stör mig, Wall of text kanske kommer i veckan.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 27, 2012 i Random

 

Etiketter: , ,

Kommentera

 
