RSS

Lön.

26 Jan

Löning idag då! Fan vad nice med tonvis med pengar på kontot….eller?
Döm av min förvåning närjag ska inhandla diverse förnödenheter och jag märker innan(som tur är) att lönen är frånvarande.? Ajapp, ingen fara, hade pengar så jag klarar mig, men den där tröjan då?!

Nu till det roliga, när jag ringer chefen (aka pappa) för att fråga om han satt min lön såg det ut ungefär så här:

Jag:  -Har du satt in lönen?
Han: -A just det…
Jag:  -Hmpf!?
Han: -*fortfarande tyst*
Jag:  -…….

Sen sa det klick några sekunder senare när vi kommit fram till vad som hända skall.

Ingen big deal iaf, men kul var det. 😀 Bicepsen fick sig en omgång idag! Var ganska slutkörd då jag som sista dropset dog av 5-6 reps på 5 kilos hantelcurls… ^^

MONEYMAKER I VECKAN DÅ! Ska kräva extralön? 🙂

För upptagen för bal, affärsman for real! 😀

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 26, 2012 i Uncategorized

 

Etiketter: , ,

Kommentera

 
