RSS

Jonas.

26 Jan

Skön som jag är kunde jag inte låta bli att kolla klart på Ip man filmerna igår! (Donnie Yen är bara för tung) det resulterade i 3,5 timmes sömn då jag skulle upp 0640 för att duscha äta packa och ta mig till tåget. ”/ Ni som inte sett filmerna gör det nu!

Nu har halva dagen snart gått och det är bara lite mindre än sju timmar kvar innan jag slutar! Fy fan vad skönt det ska bli med lite bastu och bubbel och INGEN träning. Jag körde ju biceps igår hemma i etuna då jag åkte hem igår.. Den här gången har jag med mig min medicin iaf. 😉

Benpass imorgon då om höften tillåter det! Nu är lunchen slut, back to work!
Jonas har inte en suck i wordfeud. 😉 vinner, LIKE A BOSS! 😀

20120126-143448.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 26, 2012 i Hälsan, Random

 

Etiketter: ,

Lämna en kommentar