RSS

Tur&retur.

25 Jan

Sitter på lunch nu, jag gick över till en nyöppnad pizzeria 50 meter från oss för att äta. Jag blir knäpp på wok, kan inte äta det hela tiden fan, har börjat strejka nu på jobbet haha. Jag var sugen på en flottig pizza men de hade ju pasta och sallader så jag slog till på en pasta!

Dagen började mindre kul, precis när jag satt mig på tåget insåg jag att jag hade glömt min medicin hemma i Eskilstuna, så antagligen åker jag hem igen efter jobbet, lagom för att hinna gå och lägga mig, vakna och åka tillbaka till Örebro imorgon. Pengar slösas…

Nog om det, vila idag från träning, hade tänkt köra ben imorgon torsdag men höften krånglar så det blir nog vaser plus lite armar. Ttyl!

20120125-143034.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 25, 2012 i Random

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
