RSS

Smal.

24 Jan

Återigen vaknar Chrille med en hunger som dödar! Det kan ju bara bara bra och visar på att kroppen vill ha näring!:) jag är däremot inte riktigt nöjd med ryggpasset igår, jag maxade latsdragen och tog ny vikt jag aldrig klarat innan. Men generellt så kändes det inte hundra! ”/

Jag funderar på att vila idag men det kommer nog sluta med ett kvällspass, bättre att vila i Örebro då jag inte har möjlighet att träna ordentligt. Ps ledig idag med! 😀 bra grejer! Har fix att göra så, skola, träningsplanering, äta!

Tjock fick jag höra igår? Inte på benen iaf haha! Är man spinkig så är man.

20120124-124150.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 24, 2012 i Träning

 

Kommentera

 
