RSS

Kläder.

24 Jan

För att börja med träningen,

Efter mycket om och men bestämde vi (jag och johan) oss för axlar, (iofs, JAG bestämde) 😀
Idag kändes det bra måste jag säga, jag har sovit ordentligt, laddat med maten och kreatin bra så jag är mycket nöjd med dagens pass. Som vanligt gör det till och med ont för man tränar så hårt på axlarna.

Jag har försökt att lägga mycket fokus på armar och axlar, för jag känner att bröst och rygg är lagom stora nu.
Benen ska vi inte prata om.. Men jag har ju mina diverse anledningar där. ^^ Jag går igenom benen varje vecka iaf men det blir oftast inte så hårt pga av höften och foten.

MÄSTERKOCK CHRILLE var i farten idag, jag gjorde min berömda ost och skinksås till pasta penne toppat med broccoli! Dubbel portion så det blev samma mat till middag som lunch hehe, SYND ELINOR! 😛

Träning bra idag, städat hemma bra, hunnit med bra, bra dag i stort sett. Fattas bara en vistelse på cafe kaka.
För att komma till rubriken så gör kläderna mannen? =) Jag ska inhandla mer av dessa sorts plagg, de sitter åt skönt och ger samtidigt en känsla av fitnesstränande ist för RÅ BRUTALT GYMMANDE. Johan blev sugen på det också, man ser ju larvigt stor i en sån tröja haha, så låt er inte luras!

Tack för idag, nu ska jag slappa framför teven och äta bullar, XOXO 😀

Ps, skagenmackan! 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 24, 2012 i Uncategorized

 

Etiketter:

Kommentera

 
