RSS

Ledig.

23 Jan

Sliten kille igår efter lördagens bravader, skam den som inte tränar iaf dagen efter! 😀 Att jag råka somna och snarka på soffan hemma hos Py och Joha efter träningen medan DE LAGADE maten är en annan femma,. 😉

Idag var jag hos reumatologen igen och de pillade på min höft med mera, vi får väl se om det händer något. Bara att kriga på annars! Jag fick ju ny medicin förra veckan så väntar resultat inom några veckor. 🙂

Igår bröst, idag rygg! LETS DO THIS! Jag väckte precis Johan, var iväg en sväng med Linn idag också, två av de få vänner jag har. ^^ Ska hitta några fina bilder på dem!

Sry johan, bra bilder finns inte på dig? ^^ Gyahahah


 

GAMMMALT FOTO, visa inte henne den, då slår hon mig nästa gång vi ses. 😀

 

NU DRAR VI TILL GYMMET, andra hemmet för den här skadade själen. Peace out

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 23, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
