RSS

Katabol.

19 Jan

Oj, den här dagen har det vart zombie-mode på mig hela dagen haha! Efter tredje natten i rad med 4-5 timmars sömn så kände jag hur kroppen började säga ifrån. Trots det kunde jag inte hålla mig borta från träning då jag vilade igår..

Idag SKA jag sova tidigt som jag tänkt igår, och inte komma hem 4 på natten.. Så att jag är trött och känner mig dålig är självförvållat haha. Nu har jag ätit och rör mig snart hemåt för lite film på datorn, sen ska jag snarka som fan! 😀

We go strong

20120119-200257.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 19, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
