RSS

Morotskakan.

17 Jan

Idag var ännu en händelserik dag, det märks av då jag ligger halvdäckad i sängen nu. 😀 sjukhuset, jobba, stan, shoppa, äta, fika, träna! Det går bra nu!

För att börja med träningen så är jag nöjd över idag. Jag provade att maxa i bänkpressen, jag har inte riktigt kommit tillbaka där än pga axeln, men idag drog jag en trea på 80kg! Så att ta 75 som jag gjorde förra året ligger inte långt borta! =)

Pengar pengar pengar försvann idag på stan och sjukhuset. 1200 för läkarbesök plus sjukgymnasten och sen
Mediciner samt ortopedverkstan.. Begära förskott på könen nästa haha… Kunde inte hålla i pengarna idag på stan heller men klarade mig undan med ca en röding bara iaf hehe. 😀

Fick ny medicin idag som jag ska börja med iaf, så jag kanske kan trappa ner ännu mer med kortisonet för att till slut klara mig utan det. ^^

Imorgon tillbaka till verkligheten, måste säga att jag haft en bra ledighet sen här veckan, summeras med goa vänner, bra träning (som fan!) och allmänt bra humör ändå. Iofs går set inget bra i dota… Men det är inte relevant eller livsviktigt! 😉

Vid tangentbordet på iphonen – Chrille

20120117-224014.jpg

Snygg-Johan och kinesen. 😀

20120117-224124.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 17, 2012 i Hälsan, Träning

 

Kommentera

 
