RSS

Satisfaction.

14 Jan

Tungt pass igår! Det känner man av idag ska ni veta. Brösten värker och tricepsen gör ont när jag sträcker på armen haha. Jag vaknade och hade ont, var trött, seg, hungrig och allmänt ointresserad av att gå till jobbet haha. Men nu är jag här och om tio timmar är jag på väg hem till etuna!

Dags att koppla bort allt och ta sig igenom dagen. 😉 For the greater good!

Sommar sommar sommar, andre m fl drar till Thailand inhyra veckor om en timme. Jag har mina minnen att leva på. 😀

20120114-104856.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 14, 2012 i Träning

 

Kommentera

 
