RSS

Fitness.

09 Jan

Frågan går runt mycket i mitt huvud.. Ska jag klara av och orka satsa mot en tävling.

Här är grabbarna jag måste slå i så fall, hur som helst är mitt mål att vara med i SM 2013 om jag nu når dit, det skulle innebära att jag måste vara med i en nybörjartävling under 2012 för att kvala in.

Nu så vet jag varken in eller ut, jag blir bättre och bättre i kroppen dessutom så det finns så mycket annat jag vill och kanske kan komma att klara av. Om så är fallet kanske jag skrotar mina drömmar om AF tävlande och nöjer mig med att ha en snygg kropp och vara bra tränad.

Nu kom jag precis hem från ett rygg/blandpass och det var skönt att komma iväg, det finns en sak med omnejd just nu som driver mig framåt, och det är en dröm jag aldrig kommer att släppa.

Go live your dream.

-C

 
3 kommentarer

Publicerat av på januari 9, 2012 i Uncategorized

 

3 svar till “Fitness.

  1. armonta

    januari 9, 2012 at 2:28 f m

    Dröm är en dröm, men om du verkligen vill tävla så borde du inte se några hinder 😉 för om du inte gör det du vill det är då du förlorar!

     
    • christianluu

      januari 9, 2012 at 3:06 f m

      Bra ord av dig! Jag ska ha det i bakhuvudet, det är bara det att jag är så kluven och inte vet vad jag vill, och en annan sak som jag vill göra står högre än drömmen om att tävla! 🙂 Jag har bland annat en inre önskan om att kunna börja träna och tävla i gymnastik igen, bara min höft, axel och fot tillåter det.. Tack för ditt råd!

       
  2. armonta

    januari 9, 2012 at 8:38 e m

    tanken var att jag skulle skriva något som skulle muntra upp dig 😛 men det slutade med att jag skrev det här, men men om jag får tycka, så skulle jag säga så här, DU BORDE TÄVLA! 🙂
    är det gymnastik du vill tävla i, så måste du tillåta det först 🙂 good luck C.

     

Kommentera

 
