RSS

Utopi.

07 Jan

Jag hade nog en av de bättre drömmarna i mitt liv inatt. 🙂 Jag levde min dröm och flydde verkligheten.. Även fast man vid uppvaknandet insåg att de var en dröm så var man fortfarande glad trots besvikelsen om att det bara var en dröm.

Jag funderar mycket på om allt slit och missnöje är värt i slutändan. Jag har mer än en gång tänkt på att sluta jobbet helt. Vad jag är istället (mer än att plugga) är ett annat problem. 😉

Jobb jobb jobb innan hem för veckan, och ett steg närmare drömmen.

Vi ses snart. 🙂

20120107-111041.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 7, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
