RSS

Modell.

06 Jan

Hej hopp!

Axelträningen gick asbra till en början, men jag hade glömt ta mina smärtstillande så jag fick en del ont i vänster axel och det högg till sen. Kanske lika bra att känna av det utan smärtstillande som en varningssignal.

Drog dit med Haur och mötte upp Andreas där, bra träning gör vi för vi pustar varandra bra! Jag avslutade passet med mag och brytningsövningar med gymnastiska inslag. Det räcker inte med att bli stor, måste ju kunna använda kroppen haha!

Mat mat mat nu och lite film sen mera mat för att sova till sist!

Jag lekte modell efter träningen i omklädningsrummet med Haur som fotograf, bjuder på den här i mina träningsbyxor jag har under, REMEMBER IT MOA ESTBERG? 😀

20120105-232223.jpg

Calvin Klein nästa..? xD

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 6, 2012 i Hälsan, Random, Träning

 

Kommentera

 
