RSS

Melina.

23 Dec

Today was today!

Jag hade kul efter jobbet när jag och Melina var på shoppingrunda, nästa gång tänker jag gå loss på kläder åt mig istället, mycket roligare! Det här med julklappar vara bara jobbigt, får panik! 😀

VI HANN TILL OCH MED ÅKA PÅ TURNÉ UT TILL LUNDBY! Dagens överraskning var en förvånad Lisa med två muppar som plingade på dörren helt utan förvarning. 😀 CREDS TILL OSS!

Träning ikväll, skulle köra axlar, jag fick iväg 3-4 övningar varav hantelpress, och bakvänd pecdeck bl a.

Men jag var trött och gjorde lite random gymnastikövningar istället där jag jobbar med kroppen. ^^
Dags att träna lite uthållighet i det man byggt upp! 🙂

Som sgat hem till tunis imorgon och då jävlar! SEE YOU AT POWER GYM THE 24TH!

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 23, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
