RSS

Frukost.

14 Dec

Glömde skriva om bröstpasset igår, gick bra måste jag säga, jag är stark just nu,.. tjock. men stark haha!

Jani var sen som vanligt så han glider in efter en halvtimme, jag har hunnit köra 2-3 övningar och är på hantelpress när han kommer, alldeles lägligt. För jag är på 3:e setet och tänkte prova 30 kg snedbänk.

Han passar, och jag drar iväg en sexa ensam. Ganska nöjd ändå…. ända tills han lägger sig och tar upp mina hantlar och värmer upp med dem hahaha!

Aja, jag droppar med 17.5 och 12.5 kg 8 reps på båda dirr. Men när han tog 47.5 och körde som inget blev jag lack. Jag slängde upp 32.5:orna och körde en femma cleant.

Försöker mig på 35:orna om nästa vecka kanske! 🙂

Idag var jag för övrigt på frukost hos morsan 06:00, lagom tid att gå upp till… eller? 😀 Vi har som tradition att äta luciafrukost. 🙂

Ikväll efter jobbet blev det lite allround med mage ben vader och axlar. 🙂 OCH SÅ BASTU VAVAVAV! MÅSTE!

PEACUE OT DÅ, sängen nu. MVH

 

Ganska bulkig i somras innan jag började träna igen 😀

Åtta månader vila är farligt haha! ^^

 

 

 

 

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 14, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
