RSS

Brytningar.

09 Dec

Fick för mig att göra en massa brytningar idag på gymmet efter passet. Det blev lite blandad träning med axlar/bröst. Och som sagt en massa gymnastik saker efter..

Jag piskade Haur duktigt som den coach jag är! 😀 han kommet ha skön värk imorgon. 😉

Kan inte sova nu utan har för mycket att tänka på. 😦 Jag måste bestämma mig snart för vad jag villa göra med livet! Ps. Jag kom inte in på utbildningen jag sökt.. Gj me. Reserv 153. Lyckat haha! Mera jobb alltså!

Jobba jobba träna träna äta sova. Så ser mitt liv ut nu. Orkar inte. 😦

20111209-014200.jpg

Köpa? Julklapp? Rebecca? 😀

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 9, 2011 i Träning

 

Kommentera

 
