RSS

Ben!

07 Dec

Tro det eller ej, men jag körde ben och biceps idag. (läs igår) Gud jag hatar det som pesten. Jag vet inte hur jag alltid lyckas må illa av benträning. 😦 Det gick iaf okej och armarna fick sig en törn! 🙂

20111207-215254.jpg

Skön som jag är cyklade jag runt i snön senare på kvällen. Jag kan säga er att låren kändes! Idag onsdag var ingen bra dag. För lite sömn 2 dagar i rad betyder ont i kroppen. Så jag slängde in en till vilodag idag. 🙂

Nu är jag hemma tidigt(!) och ska bara dö innan det blir sängen! Iofs är jag ju redan i sängen… Men ja ni fattar. 😀

Axlar imorgon iaf på gymmet blir det! Med lite mage och gärna Cardio om jag klarar av det.

Hörs muppar! 😀

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 7, 2011 i Träning

 

Kommentera

 
