RSS

Pudel.

05 Dec

Var nere på stan idag snabbt och käka samt köpa nya handledsskydd. De andra har jag lämnat i Örebro så jag slipper släpa dem fram och tillbaka. Jag passade på att plocka upp lite HOT BLOOD i samma veva.

Körde bröst bröst triceps idag med björnen, och jag ahade min nya träningströja på mig. Tunga grejer, en femma och klapp på axeln till den som vet vart jag köpte den.  😉

 

.

Jag vet inte om kortisonsprutan gjort sitt, men det går bättre och bättre med bröstträningen. Det enda som krånglade rejält idag var raka bänkpresssen. Annars körde vi på ordentligt, fick upp 27.5:orna bland annat i hantelpressen. 🙂

Clark var klar tidigt medan jag hade energi kvar, det resulterade i 150 pushups och 200 situps hemma! 😀

 

VID PENNAN, ER MASKIN!  🙂

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 5, 2011 i Träning

 

Kommentera

 
