RSS

Bastu.

02 Dec

Idag måste ha vart nytt rekord för hur länge jag satt i bastun efter gymmet. 40 min? 🙂

Köttade 6 övningar bröst inkl. dips och körde 4 övningar mage med. Inga tricpes idag men de fick stryk ändå av vissa av bröstövningarna. Träningen går bra som fan just nu och jag blir bättre och bättre i kroppen.

Samtidigt så har jag börjat tänka mycket på hur långt jag ska ta min träning och om jag verkligen vill satsa vidare.. Jag står inför ett STORT vägskäl i mitt liv och jag vet inte om min träning kommer få den tid den behöver för att kunna tävla.. 😦
Jag lägger ner MYCKET tid på min tärning nu, det är planering av pass, panering av måltider för att optimera träningen. Sen är det mycket av min fritid som tar stryk av min träning, jag jobbar 5 dagar i Örebro varje vecka, sen när jag väl kommer hem och är ”ledig” har jag mina riktiga pass…

Det sociala hinns knappt med och jag har börjat fundera på om jag orkar hela vägen. För det som görs idag är inget mot vad som krävs vid tävlingssatsning.

FINNS MYCKET ATT TÄNKA PÅ I LIVET!

Men jag kör på vidare, för det är det jag är bra på..

At your service, C.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 2, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
