RSS

Hat.

01 Dec

Jag har så mycket hat inom mig. Det är andra dagen i rad som jag blir jävligt irriterad och det känns just då som att hela dagen kommer bli skit.

Hat mot att vara här i Örebro. Hat mot tröga personer som ringer in. Hat mot all småskit som gör en irriterad. Hat mot min fot och höft som ställer till det. Listan kan grad lång..

Som tur är har jag till viss del lärt mig att kontrollera alla känslor, och de kommer få utlopp på träningen ikväll istället. Det blir nog ännu ett pass där jag skrämmer en tant.. 😀

20111201-141918.jpg

Som tur är har jag en rolig kille art arbeta med ibland. 😀 Annars skulle jag bli knäpp. Och på måndag har jag nästa samtal, då kommer hon få höra haha. Då kan hon få analysera mig bäst hon vill. 😛 Lunch nu! Heipa!

 
1 kommentar

Publicerat av på december 1, 2011 i Hälsan, Random, Träning

 

Ett svar till “Hat.

  1. idajonsson

    december 1, 2011 at 11:15 e m

    haha ofta han har huggtänder :o??

     

Kommentera

 
