RSS

07:00.

30 Nov

Då ringer klockan. Och jag har ännu inte kunnat somna.. Jag har försökt lära mig instagram nu medan jag ligger och försöker somna! 🙂

Idag var en sån där dag där man fick ta sig i kragen för att orka träna, men jag är glad att jag återigen gjorde det! Skönt axelpass och jag nästan känner hur det jobbas där nu haha. Duktig som jag vart dessa tre dagar i rad plus den kommande dåliga sömnen ger jag mig själv vika imorgon efter 12 timmars jobb imorgon onsdag.

20111130-014301.jpg

Lite sommarvärme skulle inte sitta helt fel. 🙂 Fy fan vad jag ska må bra i sommar. 😀

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 30, 2011 i Random, Träning

 

Kommentera

 
