RSS

Sjuk(t).

26 Nov

Igår satte jag fyrlingen på lången. Inga stora pengar men kul iaf!

Och idag drog jag in dagens dubbel! OMGOMG har aldrig spelat på hästar innan, jag tänkte kan väl testa hehe,
BAM, fick in en skräll och oddset landade på 42.19 = KLIRR KLIRR KLIRR i kassan. 🙂

För övrigt så körde jag ben idag efter jobbet, det gick okej, men ben är inte min grej, då höfterna och foten säger ifrån… men känns bra att få något gjort där iaf. Lite benpress, benspark baksida lår, och knäböj samt tå häv fick det bli. Lite situps och pushups så var träningen fulländad!

Sista jobbdagen imorn, sen hemåt mot etuna! Jag laddar redan mentalt för söndagens och måndagens pass hemma på POWER GYM. Men jag känner att det ska bli skönt med en vilodag imorgon! HEIPA DÅ!

 

MCH CHRRILLLLSSSS!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 26, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
