RSS

Pump.

25 Nov

Vi (en kille på gymmet och jag) diskuterade pump och kolhydrater idag efter träningen.
Jag kom på mig själv med att ha ätit för snålt, men fick okej pump iaf! Länge leve koffein och kreatin haha!

Kött kött kött på latsdragen idag, både fram och bak, sen kom jag på en bra sak idag! Jag hade en bänk under smithmaskinen och körde olika chins på stången med fötter mot bänken för att avlasta lite! Mycket skönare så man kunde köra flera reps! 🙂

Biceps gick bra, konstigt nog är man starkare i örebro… eller så stämmer inte märkningen på hantlarna på något av mina gym… 😀

 

SOVA SNART DÅ OCH LÅTA VILAN GÖRA SITT JOBB! Stay tuned för mera slakt imorn! 🙂

 

///C-Man!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 25, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
