RSS

Slut.

24 Nov

Shit alltså, helt död, ska däcka inom 10 min har jag bestämt mig för!

Vakna tidigare än vad man är van vid, jobba tolv timmar, träna 90 minuter direkt efter, sedan äta och sedan hem. Kul att man kom hem tolv. 😦

Körde axlar med små inlslag av bröst iaf. Jag tog det lugnt med axeln, jag vill itne förstöra något som sprutan i nycjelbensleden kanske håller på och fixar, jag kände av något 2..3 ggr men var försiktig! 😀

Baksida axlar däremot fick sig en KILLEROMGÅNG! Likaså deltan. NO BRAIN NO PAIN!

Vila vila vila nu och jobba igen imorgon plus träna. Träna träna träna, forever alone.

Mvh, 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 24, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
