RSS

Lunch.

23 Nov

Sitter just nu och har lunch. Det här är gott kan jag lova er. 😉

20111123-142442.jpg

Laddar med mat för att tungt pass ikväll efter jobbet! Vila hela dagen igår framför datorn och teven så ni jävlar. Men jag ska ta det försiktigt med axeln i alla fall tänkte jag. Kortisonsprutan igår har hjälpt mycket men jag vill inte förstöra något.

Jag laddade upp med färdiga portioner av protein, kolhydrater och aminosyror! 🙂 gjorde dem igår kväll att ta med till Örebro, perfekt!

20111123-142650.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 23, 2011 i Random

 

Kommentera

 
