RSS

Kortison.

22 Nov

GODDAGENS!

Glädjande idag men ändå inte! Var uppe hos min läkare på sjukhuset för återträff, det hela slutade med att jag fick injektioner i foten och axeln/nyckelbenet. 🙂 Nu väntar jag ivrigt på att få se om det kommer att hjälpa framöver. Hur om helst så skulle jag inte belasta något idag så jag fick stanna hemma i etuna idag med! ^^

Ingen träning eller dusch heller för den delen på ett helt dygn. 😀 Låter det nog vila lite extra och lör på torsdag, eller kanske redan imorgon kväll om jag inte kan hålla mig! 😛

Nu får det fan ta och bli bättring med kroppen! Men när jag frågade om chanserna om att kunna tävla i gymnastik igen så fick jag svaret: ”Just nu ser det mörkt ut..” 😀 Aja, vad man kan begära. 😉

SKAM DEN SOM GER SIG!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 22, 2011 i Hälsan

 

Kommentera

 
