RSS

Red stack.

21 Nov

Som ovan antyder, provade jag idag ett nytt uppiggande innan träningen!
Den tillsammans med min vanliga Celsius gjorde underverk. Jag köttade på som fan, maxade vikter mot vad jag klarar av, 30 sek senare var det bara på’t igen! Helt sjukt.

Jag och björnen körde rygg/biceps idag och jag är väldigt nöjd, jag har som sagt vilat överkroppen i 5 dagar då jag gjorde illa vänster axel/nyckelben förra veckan. Kan vara därför jag hade så mycket energi idag. 🙂

Nu har jag proppat i mig mat, blir till att fortsätta städa hemma och sedan ladda för ett nytt pass imorgon förmiddag. Först läkaren 10:30, efter det, slaughter! 😀

 

MVH

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 21, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
