RSS

Power Gym.

13 Nov

Seriöst, känner mig nästan mer hemma där än hemma i min lägenhet. Det känns inte bra just nu, för mycket att göra hemma så jag funderar på att fly undan skiten igen och köra ett andra pass idag!

Dagens bröstpass gick oväntat bra. Inte perfekt men bra. Jag har en ny taktik nu, jag värmer upp nograannre med mycket lätta vikter för att komma igång med axlarna, och då särskilt rotatorkuff musklerna.

Vi körde lätt bänk, två olika sittande bänk, hantelpress, kryssdrag, inåtdrag med kablar, dips, pecdec plus lite random. Kändes bra iaf att köra slut på musklerna. Idag var det som sagt LÄTTA vikter med MÅNGA reps istället. Googogogo imorgon igen Jani!

Kanske ragear lite ikväll igen, nu har jag precis stekt mig lite äggmackor iaf!

FORTSÄTTA STÄDA SIG LITE HÄR HEMMA KANSKE? 😀

Over and out.

Just det, badrumsdörren fick lida idag. Förra veckan var det garderoben…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 13, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
