RSS

Burn.

11 Nov

Dagen skulle handla om att bränna lite och några situps.

Otålig som jag är så blev det mer än så haha! 😀
Men som jag lovat mig själv tränade jag ingen överkropp för att spara på hälsan. 😉

Jag startade mjukt genom att testa en cykel, rodd och gå på löparbandet plus crosstrainern i sammanlagt 30 min innan jag fick för mig att börja köra ben. 3 set benpress av 3 olika fotisättningar. Vanliga axlebrett, höga ihop, samt v-format. På det blev det 4 setvadpress i samma maskin. 🙂

Det var bara en liten utstickare ben, innan jag körde fullt ut mage. VILKET JAG INTE ORKAR SKRIVA OM!
Alldeles för många övningar…

SOVA SNART DÅ, vilar hårt inför helgens hårda pass, för på söndagar och måndagar när jag är hemma i etuna. Det är då jag träna på riktigt.. Återkommer! 🙂 Imorgon blir det nog bara lite relativ styrketräning igen.

Hej på er! ELLER ABC YA 😀 (à la Ida Jonsson)

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 11, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
