RSS

Igår.

10 Nov

Igår så hade jag lite ont i axeln/nacken efter tisdagens träning. Så jag tänkte… Vafan! Bara att köra hårdare så det går bort haha! Gick bra som fan, bara det att jag hade ont i natt och idag. Mer än igår haha. Så idag blir det bara Cardio och lite mage. 😉

Jag var där med Haur igår och först körde vi superset med latsdrag-rodd, sedan latsdrag bakom huvudet-crunches(mage). Efter det hanteldrag-kabelrodd. Och efter det blev det lite mera sporadiskt med inslag av diverse mage och biceps.

Känner mig smal som fan nu efter 10 dagars diet. Fast nu har jag iofs ätit mycket igen i tre dagar. Nya tag ikväll!

20111110-160303.jpg

Hej på er!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 10, 2011 i Träning

 

Kommentera

 
