RSS

Mat.

09 Nov

Fy fan vad skönt. Idag fick jag nog efter att jag hade strejkat med kolhydrater i 10 dagar.

Det funkade fint men jag kände mig svag och väljer att äta ordentligt och träna hårt som fan nu istället.
Deffa kan man göra till sommaren. 😉

Idag körde jag lite cardio och BARA gymnastikövningar plus relativ styrka. Ska bli stark på riktigt igen tänkte jag. 🙂

BUSIG SOM JAG VAR, så åt jag en cheese idag också haha, den var eeeefterlängtad. 🙂

Imorgon är det mera träning och jag tror det är rygg som står på schemat,. 🙂

 

NATT NATT !

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 9, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
