RSS

Rocky?

05 Nov

Fyfan vad galen jag arv idag, jag fick för mig att jag var Rocky Balboa och gick loss på en boxningsgrej på gymmet idag i ca 20-30 min sammanlagt. Bra tärning måste jag säga, jobbigt, flåsigt och allmän träning!
Däremot gjorde det lite ont i axlarna att slå hårt.. Får lugna mig. 😀

Om träningen då, det blev som sagt boxningen, 20 min på löparbandet, plus en massa situps i olika varianter.
SIST MEN INTE MINST BASTU OCH BUBBEL!: D

Ska se om jag kan få ihop dagens matschema! Fan jag blir tokig utav den här dieten… Saknar ris. 😦

Frukost: Shake, 2 ägg och en massa YOGGI MINI! 
Haha jag dog av skratt idag när jag såg bäst före datumet..
KOLLA DÅ!!! 😀

Mellanmål 1: Nötter och morötter. Och ett kycklingspett med
lite rödcurry sås.

Lunch: Då sov jag haha, så jag tog lite kyckling och grönsaker med cashewnötter innan jag la mig och åt inte ”lunch” förrän 16:30!

Det här är vad jag åt då 16:30, gott som fan!
Kyckling med zucchini och lök. Kryddat med bland annat vitlök och chili, var mums!

 

Mellanmål 2: mera YOGGI MINI och nötter. Morötter äter jag lite då och då under hela dagen haha! 😀 har typ blivit en vana nu, det är för att jag ska få i mig lite fibrer, och jag tror det är ca 10% kolhydrater i dem.. Men så lite ska nog inte göra något.

Middag, Biff med lök, YOGGI MINI, jordnötter och en skiva ost med pepparsalami! 😀

Och så har jag druckit en del mjölk under hela dagen. Det blir nog en shake snart innan jag lägger mig!

Och så har vi ju celsiuses innan träningen. 🙂

NU VILL JAG SOFTA LITE INNAN JAG SOVER! Förbereder mig inför den sista arbetsdagen! 🙂

Peace out alla tränings och mat freaks!  // CHRILLE!

 
1 kommentar

Publicerat av på november 5, 2011 i Uncategorized

 

Ett svar till “Rocky?

  1. Ida :)

    november 5, 2011 at 5:01 e m

    coooool yoghurt ;o!!

     

Kommentera

 
