RSS

Kolhydrater.

02 Nov

Det är något som är skumt. Det är för bra för att vara sant. Jag har inte alls lika ont som jag brukar. Men mig lurar man inte!

Idag skulle vara vila för hela slanten och åka till Örebro ikväll. Istället blev det monster axlar/triceps med johan och lite tv hemma i etuna. Skönt att sova hemma i etuna ändå. 🙂

Jag är inne på dag två med kreatin igen och jag måste säga att det gör skillnad.. Stark som få! 😀

Jobb jobb jobb nu, kör igen på torsdag i Örebro. Tills dess! Peanuts!

//Chrille

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 2, 2011 i Hälsan, Träning

 

Kommentera

 
