RSS

HAUR FOO!

21 Okt

Jaaaa! Haha, idag följde ingen mindre än Mr. Foo med och tränade, sjukt kul att lura med han till gymmet haha.
Älskar hans kommenetar nu ikväll jag fick nör vi messade: ”har ont överallt”. DET ÄR SÅ DET SKA VA NÄR MAN TRÄNAR MED MIG HAHAHAHA!

Vi körde bröst plus lite blandat, och jag brände lite på cardio innan han kom. Jag fick inte med några bilder från passet, men lyckades knäppa en på oss båda efter, Haur = inte lika taggad som jag på att vara med på bild. 😀

Försöker få till det,.. SNART SÅ! Om bara kroppen kunde vara bra, måste fråga Jani efter tips på sidan av magen. 🙂

Mera jobb men förhoppningsvis ett pass till här i Örebro, jag har skaffat riktigt säng här nu så jag kan sova ordentligt. Vilan har vart lite sisådär innan när jag ahr vart och jobbat…

DAGEN BJÖD PÅ LAGOM MÄNGD GLÄDJE! Tack för idag, kanske blir bekväm med Örebro en dag snart. 🙂
Men gymmet här måste fixa bättre träningsmöjligheter för bröst, de har inga bra cables eller sittande bänkpress. Men vi köttar på med oldschool övningar. 🙂

PIIICC AAUUT! 😀

 

PS, bella, jag äter upp dig på wordfeud. 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på oktober 21, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
