RSS

Röd curry.

20 Okt

Sen när blev kyckling med röd curry då här stark!?! 😀 Jag sitter på lunchen och praktiskt taget nästan svettas samtidigt som jag får i mig maten.

På samma gång som det är starkt så är det så gott så man måste ju bara äta det. 😀

Laddar med ordentligt med mat för dagens pass! Får se vad det blir för något. 🙂 Först ska jag hem och få ihop min säng iaf. Igår sov jag på soffan hos MR Foo! 😀

Ttyl!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på oktober 20, 2011 i Random

 

Kommentera

 
