RSS

Relax?

14 Okt

Jag fick kvällen ledigt och hamnade på gymmet för att utnyttja bastun och bubbeln haha! Hoppas jag kan träna nästa vecka när jag är hemma. 😦

Det kändes bra att jobba (halv)dag. 7 timmar. Så när det nya schemat är igång kanske kroppen kommer må lite bättre. Pappa var skön idag, han ringde in till oss vid 14:30 och sade: -Orkar du jobba ikväll? -Har jag något val..? Svarade jag. Det är väl bara att bita ihop sa jag. Med tanke på mitt tillstånd sen igår. Men det slutade iaf med ledigt ikväll och ni sitter jag i bastun. 🙂

Fredag kväll! Kanske lyxar till det med en cheeseburgare?;)

Peace out!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på oktober 14, 2011 i Hälsan, Träning

 

Kommentera

 
