RSS

Don’t settle for less.

13 Okt

Okej, dagen startade som en vanlig jobbdag, trött och ont men som vanligt,

Vanligtvis går det över eftersom att dagen rullar på, men inte idag. Mer smärta och ännu mer smärta. Till slut efter kl 16 ungefär gick det inte längre. Höger höftled tog ut strejk och haltning var nu ett faktum. ^^

Jag slapp göra så mycket de resterande fem timmarna, men hur kul är det? FIA var på besök med JENNIFER och jag avslutade med jobbpass med att äta att och snacka skit i över en timme. Bra jobb. Hon (Fia) tyckte att jag gick konstigt och jag bara mest skakade på axlarna för jag är väl van, se nedan för skratt..! 😀

Tack, det värmer i hjärtat att min nuvarande gångstil (läs haltar fram som en invalid 75 åring) tar fram mina bästa sidor… 😀 I’LL REMEMBER THAT! ^^

Till det tråkiga nu då, pappa hade ett ”tal” till mig efter jobbet om hur jag inte borde träna osv för att våra kroppar inte tål det med mera. (han har diagnos sedan länge, med den sjukdomen jag misstänks ha).
Därav rubriken, jag är ingen medelmåtta när det gäller träning, jag kan inte ställa mig på ett gym och lyfta vikter vilka man klarar 100+ reps med. Men jag förstår allt vad han säger medans jag samtidigt vägrar inse det.

Jag har tänkt mycket på att börja simma istället kanske, bara för att motionera.. men hur kul är det?

I will survive, Christian

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på oktober 13, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
