RSS

Träna?

12 Okt

Ingen träning idag, ingen träning igår. Kroppen strejkar.

Ett plus är iaf att jag pratade till mig ändrade arbetstider som jag blivit lovad. Med det så kanske jag orkar mer och lyckas hålla jämn och bra träning.

Det blir nog en träningsfri vecka nu och jag vilar nog helt till på söndag. Jag som var mentalt taggad som fan, men när kroppen säger nej på riktigt finns det inget att göra…

Hur som helst, tisdag nästa vecka har jag tid hos MR på sjukhuset, hoppas de ser något de letar efter och ger mig behandling direkt!

Tills nästa gång. MVH// Killen med smärta.

Hittade en gammal bild från jan -08 smal, men fullt frisk. I stort sett, hadebara tillfälliga sportskador då.
Jag skulle ge nästan vad som helst för att få vara helt sjukdomsfri igen..

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på oktober 12, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
