RSS

Hem?

08 Okt

Imorgon är sista dagen på jobbveckan, och jag smällde in en träning iaf idag!

Idag fick jag höra att Hallon kommer till Örebro imorgon, när jag åker hem till etuna, och när jag kommer tillbaka har hon åkt hem igen? Melina vad ska vi göra?!

Hem eller stanna?

Nog om det, på träningen blev det blandpass. Det bjöds på rodd, latsdrag, marklyft, koncentrationscurls, skivstångscurls, repdrag, dips, hantelpress(bröst) pushdowns(triceps), pushups, och två bicepsövningar. Alltså, fokus på rygg biceps och sedan lite motion för övriga kroppen.

Jag har numera tänkt över hur och vad jag ska äta under jobbveckan. Det har vart lite sisådär. Jag känner mig tjock?! Bifogar bild, då jag spänner magen. Långt från defffooooorm nu. :S

Sängen nu och snarka välförtjänt! 🙂

Chrillebooi

20111008-014055.jpg

 
1 kommentar

Publicerat av på oktober 8, 2011 i Random, Träning

 

Ett svar till “Hem?

  1. emmalundin

    oktober 8, 2011 at 3:52 f m

    det är ett superbra ställe, rekommenderar det verkligen! vilken kropp! / ”12åringen”.. 😉

     

Kommentera

 
