RSS

Söndag = vilodag?

02 Okt

ELLER IIINTEEEEE?

Tvättar hemma och taggar till för ett bröstpass kl 17:00!

Gårdagen bjöd på random fun med grabbarna, blev bra som fan till slut efter att kvällen pajat först.

DEN STÖRSTA LYCKAN FRÅN GÅRDAGEN VAR HEMKOMSTEN TILL ETUNA IGÅR KVÄLL! Och då handlar det inte bara om att få komma hem. Utan det som gjorde min dag var vad jag såg när jag kommit innanför dörren. Först såg jag den oändliga posthögen haha! Men någonstans där under låg ett kuvert från Landstinget Sörmland och vilade.

När jag vill SLITIT upp det fick jag ÄNTLIGEN se att jag nu fått min tid till MR. 18 oktober. Det var fan på tiden. Jag har väntat sedan juni på en tid. Så nu hoppas vi vidare på att det ska bli bättring med kroppen. 🙂

Nog om det, har massor att göra, hörs senare träningsfreak!

//(CHRILLE

Från i somras när Than körde om mig och tog kort. 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på oktober 2, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
