RSS

FESTFREDAG?

01 Okt

Dagen skulle bjuda på födelsedagsfirande och utgång i ÖREBROOOOT! Men en av de typ tre jag känner i Örebro blev sjuk så vi sket i det Men det passade mig liak bra för som vanligt så har jag sovit som en kratta här i Örebro.. Så lite vila gör inte mig något!

Efter jobbet så hamnade jag istället på gymmet där jag värmde upp i fem minuter, och sedan köttade viceps i 15 min… Ja, du läste rätt. 15 min,:D Jag hann med koncentrationscurl, rep, vanliga hantelcurls och lite smala chins, EFFEKTIV TRÄNING KALLAS DET!

Fy fan vad jag älskar pumpen man får i armar. Det gör typ ont när man bara drar ihop armen, spänner man gör det ont på riktigt haha! Jag får ta tag i träningen när jag kommer hem till etuna igen.
Jag har märkt att kroppen mår bättre om jag inte tränar när jag är här, så jag ska nog lägga lätt träning i örebro och den tunga i Eskilstuna.

För övrigt bill jag bort igen utomlands, kanske RHODOS igen! ^^

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på oktober 1, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
