RSS

TISDAG YAAOOO!

27 Sep

Ännu en ledig dag då Chrille sov till 12:30… 😀 Är man ledig så är man haha!

Mobilnätet har strejkat hela dagen vilket gjorde att jag missade träningen idag, kunde ju inte komma i kontakt med Jani.. Bra 3, we looove you! ^^

DEG HELA DAGEN HEMMA OCH TVÄTTAT! Så jävla tråkigt jag haft det idag, så jag dissade IDOL och drog pch träna vid 20:00. 8 set dips och 8 set chins plus lite smått och gott, det gick varken bra eller dåligt. Men känns bra att jag fick något gjort iaf.

Jag funderar på att lägga om träningen och köra lite mer i gympahallen, relativ träning med kroppen vill säga. Får se vad jag kommer fram till, kom gärna med tips och synpunkter.

Nu väntar mat mat och sova, imorgon börjar helvetes veckan..

JUST DET GLÖMDE! Provade ännu en ny PWO idag, fyfan det sticker fortf haha! Men jag fick inte så jättebra effekt. jag vet inte om det är förkärlek och placebo, men Celsius funkar bra som fan för mig! TRY IT!

TAATAAAAAA!

Hann iaf åka lite i solen idag förresten!

 
2 kommentarer

Publicerat av på september 27, 2011 i Uncategorized

 

2 svar till “TISDAG YAAOOO!

  1. Ida :)

    september 27, 2011 at 9:20 e m

    heter den josefine :)?

     
  2. christianluu

    september 27, 2011 at 9:23 e m

    Ja det gör den! 🙂 Min förra motorcykel hette Johanna. ^^

     

Kommentera

 
