RSS

In your face.

22 Sep

Just när man säger attest går bra så straffar någon en direkt. Idag bör jag vaknade hade jag så ont att det tog mig dubbelt så lång tid till jobbet ön vad det gör i vanlig fall..

Hur som helst så kom jag fram och började men det slutade med att jag fick ledigt resten av dagen redan efter 3 timmar.

Jag hamnade i Eskilstuna och ska sova strax. Tillbaka till Örebro imorgon med 08:07 tåget. Men innan det ska jag försöka göra en Rocky. 😉 klockan står på 05:00 så vi får se om jag orkar upp!
Ska trotsa gudarna och kötta armar haha!

Godnatt på er och peeeeaaacee! 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 22, 2011 i Hälsan

 

Kommentera

 
